In 2021 echt je doelen behalen?


 

Bereik jouw ideale gewicht en behoud een gezonde levensstijl door de SLIMdiet methode!


Wij gaan dit uitdagende avontuur met jou aan!

 

Afvallen lijkt lastig, maar misschien heb jij nog niet de juiste kennis en mindset in huis om het te laten slagen. Onze diëtisten staan voor jou in de startblokken om je te begeleiden en ondersteunen gedurende het hele traject!

 

 

In 4 stappen werk jij naar je ideale gewicht en het behouden van een gezonde levensstijl.

Dat doe je met behulp van onze maaltijden op je eigen tempo.

 

De SLIMdiet formule bestaat uit hoogwaardige eiwitrijke en koolhydraatarme maaltijden. Daardoor heb jij een extra lang verzadigd gevoel en hoef je dus geen honger te lijden tijdens het diëten. De maaltijden maken het voor jou dus een stukje makkelijker en de kans van slagen is enorm!

 

Dit is wat je kunt verwachten:

  • persoonlijke begeleiding
  • ±45 minuten intake
  • wekelijks contact om de voortgang te monitoren        
  • keuze uit 36 smaakvolle maaltijden 
  • heerlijke recepten
  • toegang tot je eigen omgeving
  • stok achter de deur met de online tool van SLIMdiet

Aanbieding: normaal € 249,00 nu voor € 229,00  


Hoe werkt het? (samen bepalen wij of je in stap 1 of stap 2 wilt beginnen)

 

Stap 1

In de eerste stap bepaal je samen met de diëtist of je 5 of 6 SLIMdiet maaltijden per dag gaat eten. Per dag zal je 3 hoofdmaaltijden eten (ontbijt, lunch en diner) en 2 of 3 tussendoortjes. Heb je daarnaast nog trek? Dan mag je onbeperkt snoepen van groente. Wij adviseren dan ook om dagelijks minimaal 250 gram te eten. Wanneer je 60% van je streefgewicht hebt bereikt, ben je klaar om door te gaan naar stap 2.

Stap 2

Hier kom je al iets dichter bij een normaal eetpatroon. Het SLIMdiet diner wordt namelijk ingeruild voor een maaltijd bestaande uit vlees, vis of een vleesvervanger en groente. De overige gerechten blijven hetzelfde. Heb je nu 90% van je streefgewicht verloren? Ga verder met stap 3.

Stap 3

In deze stap ben je al bijna op je streefgewicht. Daarom is het tijd om het ontbijt te vervangen voor een volkoren graanproduct, fruit, en mager zuivelproduct. Als je 95% van je streefgewicht verloren hebt, dan mag je doorgaan naar stap 4:

Stap 4

In stap 4 eet je al bijna weer normaal. Het is nu namelijk tijd om de lunch te vervangen voor groente, brood, zuivel of fruit. Dit betekent dat je alleen nog maar 2 tussendoortjes van SLIMdiet eet. Aan het eind van deze stap heb jij je doel behaald. Gefeliciteerd!

Nazorg 

Maar wat dacht jij? We laten je niet zomaar los. De kunst is namelijk om je streefgewicht vast te houden en het jojo effect te voorkomen. Daarom blijft de diëtist nog steeds met jou in contact zodat jullie samen kunnen zoeken naar een balans die goed en lang vol te houden is. We zorgen ervoor dat jij het daarna helemaal zelf kunt doen! 


Recensie van Malissa 

 

De afgelopen weken heb ik meegedaan aan het eet-beweeg-relax programma en heb de kickstart gedaan via het Slim Diet traject. Het plan was 5 kilo afvallen in 5 weken. Helaas is me dat net niet gelukt, maar ondertussen zijn die 5 kilo er zeker wel af. Het heeft me veel inzichten gegeven. Mijn leven bestond voornamelijk uit eten en bewegen, maar tijd om te relaxen was er veel minder. Dit gaat nu steeds beter. Doordat ik dit programma heb gedaan en de inzichten heb gekregen hoop ik dit nu vast te kunnen houden en over een paar maanden op mijn streefgewicht te zitten. Ik raad iedereen aan om het programma te volgen. Je krijgt goede begeleiding en het is echt de moeite waard.

 

 

  

Recensie van Miranda

 

Dankzij de hulp van Dini ben ik tijdens mijn traject met SlimDiet 8 kilo afgevallen. In het begin is het wennen aan de producten en ontdekken welke je lekker vindt. Vooral de shakes vond ik lekker en handig om je dag mee te starten.

Dini heeft mij prima begeleid elke week meten en wegen en recepten toegestuurd. Ik heb dit als zeer prettig ervaren.

Nu ik weer normaal eet en beweeg lukt het mij om dit vast te houden en misschien nog meer af te vallen.

Het is een goede start naar een gezondere leefstijl.