HOE ZIET EEN STANDAARD BODYPUMP                                      WORKOUT ERUIT?

Power » Clubjoy

Wanneer is deze training?

Dinsdag      19.00u  tot 19.45u

Donderdag  20.15u tot 21.00u

                         

Wat neem je mee naar de training?

Handdoek
Flesje water
Sportkleding en binnen sportschoenen

Doe mee met een gratis proefles, we zien jou graag bij Sport Team Ede!


In een standaard BODYPUMP les worden de volgende spiergroepen getraind:

 

1.         Warm-up

2.         Squats

3.         Borstspieren

4.         Rugspieren

5.         Triceps

6.         Biceps

7.         Lunges

8.         Schouders

9.         Abs/core

10.       Cool-down

 

WELKE BEWEGINGEN KOMEN AAN BOD TIJDENS DE WORKOUT?

 

De bewegingen tijdens een BODYPUMP les zijn heel gevarieerd omdat de workout zich op zoveel verschillende spiergroepen richt.

 

Een typische les bestaat uit:

deadlifts, deadrows, upright rows, squats, chest presses, clean & presses, tricep dips, overhead tricep extensions, tricep push-ups, bicep curls, plate curls, lunges, push-ups, overhead plate presses, rotator raises, crunches, hovers & stretching.

 

Geen paniek als deze termen je niet bekend in de oren klinken! Je hoeft de bewegingen immers niet op voorhand te kennen om een groepsles BODYPUMP te vervolledigen.  Als je de les regelmatig hebt gevolgd, zul je steeds meer bewegingen herkennen en begrijpen welke spiergroepen je precies traint.

 

WAT ZIJN DE VOORDELEN VAN BODYPUMP?

•          Calorieverbranding.

•          Verbetering van je botstructuur.

•          Je wordt sterker en strakker omdat je elke grote spiergroep uitdaagt.

•          De tijd vliegt voorbij door de motiverende muziek & instructeur.

 

 

Bovendien is BODYPUMP toegankelijk voor iedereen. Beginner of gevorderd? Je kiest zelf hoeveel gewicht je op de barbell steekt. Is het je eerste keer, train eventueel enkel met de barbell en bouw beetje bij beetje op. Op die manier zorg je er ook voor dat de workout uitdagend blijft.